Kāds teiks, ka viņam ir skaidrs kā redz uzņēmumu pēc šī laika, tomēr visai bieži nākas secināt, ka šī vīzija balstīta uz esošiem apstākļiem un šī brīža klientu paradumiem. Jau pieminēju, cik ļoti tie mainījušies pēdējā gada laikā un esmu pārliecināts, nekad vairs nebūs kā iepriekš. Šobrīd mums jāspēj skatīties, ko dara lielās kompānijas ne vien savā nozarē, bet daudz plašāk. Tehnoloģijas pārvērš pasauli un to dara aizvien straujāk. Nepārprotiet, tā nav biedēšana. Drīzāk aicinājums apdomāt, kas ir tas, kas mūsu ikdienā parādās aizvien vairāk, jo tieši šīs izmaiņas ietekmēs katra uzņēmuma pircēja rīcību un paradumus. Norēķināties ar telefonu, pulksteni vai vienkārši ejot ārā no veikala, jo viss ko pircējs izvēlējies jau pieskaitīts viņa rēķinam, savienoties ar citiem pakalpojumu sniedzējiem, lai sniegtu vienotu pakalpojumu paketi, pasūtīt preces automatizēti no klienta noliktavas uzskaites sistēmas un jūs piegādājat vēl pirms klients atcerējies, ka nav nosūtījis pieprasījumu? Variantu ir daudz un ne mazāk svarīgi, ja to neieviesīšu es, tad to kā likums ieviesīs mans konkurents. Var būt jāmeklē kas tāds, kas principā uzņēmumu noved pie mazākas konkurences, jāmaina produkts pēc būtības. Iesaistiet darbinieku komandu un pamēģiniet iztēloties, kas varētu būt nepieciešams, lai būtu pozīcijās pēc šiem 10 gadiem.